As Cool As Christina


Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron

Art & Story By Emily Brundige and Joshua Herron


Posted in: Comics
Tags: , , ,
  • ToRi

    This is so funny!! Lol. XD

  • Annette

    Haha, love this one!!

  • Kyle

    Haters can’t handle the pubes.

  • Kaila

    Man, I hate Pubertina -_-
    2 out of 10.
    & this isn’t their personal diary; it’s a website.
    I’m starting to hate our generation because we’re high on the “IT’S MY RIGHT SO IMMA DO WHAT I WANT #YOLO” garbage without thinking anything through.
    Think before you try to be self-righteous, people.
    Ugh.

  • nynee17

    wow really i come check on your new comic thinking it will b better b cause of all my hints in my comments but dang u nvr learn i gi ve this a 5 out of 11 nxt time i c ur comic i will just not click on it

    • Cheerful-goth

      If you don’t like it, then don’t watch it. The creators don’t have to take your ‘advice’. I personally think Pubertina is hilarious. Bring on season 2!

      • nynee

        listen “cheerfulgoth” wat evr that means i wasnt even taling to u btw its an a and convo so c ur way out b4 u get f’d out by g

    • DaynaMarie

      The authors have every right to do their comics however they want. I personally enjoy the Pubertina comics.

      Instead of complaining about how other people make their comments, why don’t you make your own the way you want?